Een moment geduld aub..

Service

Een vraag over een zending, bezorgen, retour? Laat ons je helpen!

"Jij verdient het!"

Meest gestelde vragen

Is jouw vraag nog niet beantwoord?

Neem dan contact met ons op!

klantenservice@opisopvoordeelshop.nl

085-2732703 (ma - vr 9 - 21 uur | zo 16 - 21 uur)

Meest gestelde vragen

Wat zijn de levertijden van onze fotoproducten?

Voor al onze fotoproducten geldt: voor 15.00 uur besteld, binnen 3 werkdagen verstuurd!

LET OP: voor formaten groter dan 180x100 cm geldt altijd een levertijd van 5 werkdagen.

Terug naar overzicht

Wat is de status van mijn bestelling?

Je kunt de status van je bestelling gemakkelijk bekijken als je inlogt via je account. Dit doe je op de volgende manier:

Terug naar overzicht

Hoe kan ik mijn gegevens wijzigen?

Je hebt een Op = Op-account, maar je wilt je gegevens wijzigen? Geen probleem! Dit doe je gemakkelijk en snel via onderstaande stappen:

Terug naar overzicht

Welke kwaliteit kun je van ons verwachten?

Als je bestelt bij Op=Op Fotoshop kunnen we je garanderen dat we:

  • Uitstekende kwaliteit leveren;
  • Je graag helpen als je vragen hebt;
  • Ons uiterste best doen om de ontvanger van jouw fotoproduct een glimlach te bezorgen! :)

Bestel je een foto op hout? Let op: hout is een natuurproduct en werkt onder invloed van het toe- en afnemen van de luchtvochtigheid en temperatuur. De kieren tussen de planken kunnen door het krimpen/uitzetten van het hout groter/kleiner worden.

Terug naar overzicht

Wat als ik niet tevreden ben?

Wij kunnen het ons bijna niet voorstellen... maar mocht je onverhoopt niet tevreden zijn over het fotoproduct dat je hebt ontvangen, dan horen wij dat natuurlijk graag!
Wij hopen dat je begrijpt dat wij gepersonaliseerde cadeaus niet zomaar terug kunnen nemen. Als de oorzaak van het probleem echter bij ons ligt, beloven wij je dat wij hier iets aan gaan doen!

Niet tevreden? Neem dan contact op met onze klantenservice!

De medewerkers van onze klantenservice helpen je graag verder. Bel gerust even met 085-2732703 (ma - vr 9 - 21 uur | zo 16 - 21 uur).
Ben je niet zo'n beller? Mailen kan ook! Stuur je e-mail naar klantenservice@opisopvoordeelshop.nl en je ontvangt op werkdagen binnen 24 uur een reactie!

Terug naar overzicht

3. Ik heb geen orderbevestiging ontvangen, wat nu?

Als je een bestelling bij ons hebt geplaatst, ontvang je direct een orderbevestiging van ons. Heb je de e-mail met orderbevestiging niet ontvangen? Waarschijnlijk is de bevestigingsemail dan in je Spambox (Ongewenste e-mail) terechtgekomen. Open deze box in je e-mailaccount en bekijk of het bericht daar tussen staat. Is dit het geval, markeer het bericht dan als 'Geen spam', zodat eventuele volgende statusupdates direct in je Postvak IN verschijnen. Staat het bericht hier ook niet? Neem dan even contact met ons op. Wij sturen je dan handmatig een orderbevestiging!

Terug naar overzicht

4. Wat doe ik als ik mijn bestelling niet kan afronden?

Het is mogelijk dat het door een foutmelding of een instelling van je browser niet mogelijk is om je bestelling af te ronden. In dat geval adviseren wij je contact op te nemen met onze klantenservice via klantenservice@opisopvoordeelshop.nl of telefoonnummer 085-2732703. Vermeld in je e-mail welke foutmelding je krijgt en voeg als het mogelijk is een screenshot of foto van je scherm toe aan je bericht. Onze medewerkers zullen dan samen met jou je bestelling alsnog afronden, zodat je zo snel mogelijk van je fotoproduct kunt genieten!

terug naar het overzicht

5. Mijn betaling is mislukt, wat nu?

Als je betaling is mislukt, kan dit verschillende redenen hebben:

  • Er is een storing bij de betreffende bank.
    Wij adviseren je contact op te nemen met je bank of even af te wachten tot de storing is verholpen. Vervolgens kun je de betaling nogmaals proberen te plaatsen via 'Overschrijving via bank'.

- iDEAL
Je rekent je betaling snel en veilig af met iDEAL. Ga hiervoor opnieuw naar je winkelwagen en kies bij de laatste stap voor de betaaloptie iDEAL. Zodra wij je betaling hebben ontvangen, wordt je bestelling in productie genomen.
> Via iDEAL betalen

- Overschrijving via bank
Via je eigen internetbankier programma kun je eenvoudig en veilig een bankoverschrijving doen. In de omschrijving van de overschrijving vul je je ordernummer in. Als je via een bankoverschrijving betaalt, duurt het ongeveer 1 à 2 werkdagen voordat wij je betaling hebben ontvangen. Zodra wij je betaling hebben ontvangen, wordt je fotoproduct in productie genomen. Een bankoverschrijving is gratis.

terug naar het overzicht

6. Is de kwaliteit van mijn foto voldoende?

Wil je graag een foto op canvas laten drukken, maar weet je niet of de kwaliteit van jouw foto toereikend is? In dat geval kun je tijdens het bestellen aangeven dat jij jouw foto wilt laten controleren. Vink daarvoor in stap 2: Extra opties aan 'Ja, ik wil mijn foto laten controleren'. Voor een kleine meerprijs controleren wij jouw foto op kwaliteit, waardoor jij zeker weet dat jouw foto mooi en scherp zal worden afgedrukt!

terug naar het overzicht

Terug naar overzicht

Hoe kan ik contact opnemen met Op = Op?

Heb je een vraag die niet op onze servicepagina staat? Neem dan geheel vrijblijvend contact met ons op! Ons team staat voor je klaar om al je vragen te beantwoorden. We zijn telefonisch te bereiken via nummer 085 - 2732703. Wil je liever mailen? Ook dat is mogelijk! Stuur dan een mailtje naar klantenservice@opisopvoordeelshop.nl. Wij streven ernaar om op werkdagen binnen 24 uur te antwoorden op binnenkomende mails. Voor meer informatie kun je ook altijd even een kijkje nemen op onze contactpagina.

Terug naar overzicht

Heb je een vraag over een code of werkt je code niet?

Er kunnen verschillende redenen zijn waarom jouw code niet werkt. Hieronder vind je de meest voorkomende redenen:

  • In de code zit een hoofdletter O of cijfer 0. Het verschil tussen beide is moeilijk te zien. We raden jou daarom aan de code te kopiëren vanuit de voucher en in het daarvoor bestemde kortingscode-vlak te plakken. Let erop dat je bij het kopiëren geen spatie aan het begin of einde van de code mee kopieert. Ons systeem herkent een spatie namelijk als teken en hierdoor wordt de code niet geaccepteerd.
  • De code heeft in eerste instantie wel gewerkt, maar werkt niet meer vanwege een betaalfout en het vroegtijdig afbreken van de betaalomgeving. In dit geval wordt jouw code automatisch geactiveerd binnen een half uur.
  • Je kiest een kleiner formaat dan hetgeen aangeschaft. Helaas is het niet mogelijk om met de voucher een kleiner formaat te bestellen. Het formaat moet minimaal het formaat zijn van het arrangement of groter, óf je moet met het formaat minimaal aan de waarde van het arrangement toe komen.
  • Het is helaas niet mogelijk om meerdere codes in één bestelling te gebruiken. 

Mocht 1 van bovenstaande redenen niet aan de orde zijn en werkt jouw code nog steeds niet? Dan ontvangen wij jouw code graag op klantenservice@opisopvoordeelshop.nl om e.e.a. na te kijken.

▲ Terug naar overzicht

Bestellen

Hoe plaats ik een bestelling?

Bij Op=Op Fotoshop bestel je in een paar minuten je favoriete fotoproduct!

1. Kies het gewenste cadeau of wanddecoratie: fotocadeaus of wanddecoratie.
2. Personaliseer je fotoproduct: Kies een foto (in .jpg of .png formaat) en bewerk de foto als je dit wilt.
3. Kies eventuele opties.
4. Plaats je product in de winkelwagen.
5. Ga naar 'Ga door naar afrekenen'.
6. Voer je gegevens in.
7. Controleer je bestelling.
8. Klik op 'Plaats bestelling' om jouw bestelling te betalen en af te ronden.

Terug naar overzicht

Hoe maak ik een account aan?

Bij Op=Op Fotoshop kun je gemakkelijk en snel een account aanmaken. Met dit account kun je de status van je bestelling(en) bekijken en volgen, meerdere verzendadressen opslaan en andere details van je bestellingen bekijken.

Ga naar aanmelden en vul alle gegevens in. Binnen een minuut heb jij al jouw eigen account aangemaakt!

Terug naar overzicht

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?

Het kan natuurlijk voorkomen dat je je wachtwoord kwijt bent van je account, Geen paniek! Via de volgende link wachtwoord vergeten vraag je gemakkelijk een nieuw wachtwoord aan. Je vult je e-mailadres in en wij sturen je een link om je wachtwoord te wijzigen.

Terug naar overzicht

Productoverzicht van Op=Op Fotoshop

Op=Op fotoshop biedt tientallen fotoproducten aan waaruit je kunt kiezen! Het complete assortiment bekijk je via het menu-item Fotocadeaus of je kijkt gewoon even op het productoverzicht van onze fotoproducten.
Ook hebben wij verschillende soorten wanddecoratie. Bekijk al onze wanddecoratie via het menu-item Wanddecoratie of bekijk ze allemaal op onze wanddecoratie-pagina.

Terug naar overzicht

Betaling

Betalen via iDEAL

Internetbankier je bij ING, ABN AMRO, Rabobank, SNS bank, SNS Regiobank, Friesland Bank, ASN Bank, Knab of Triodos Bank? Dan heb je de mogelijkheid om via iDEAL te betalen, de gemakkelijkste manier van betalen via internet.

Waarom betalen via iDEAL?

  • Betalen via iDEAL is bij Op=Op Fotoshop helemaal gratis.
  • Je betaalt snel, simpel en veilig via je eigen bank.
  • Je hoeft niets te installeren om iDEAL te gebruiken.

Terug naar overzicht

Betalen via bankoverschrijving

Als je kiest voor overschrijving via bank dan maak je zelf het verschuldigde bedrag handmatig over naar onze bankrekening. Bij een bankoverschrijving duurt het één tot drie werkdagen voordat wij zien dat het bedrag is bijgeschreven. Houd daarom rekening met een langere levertijd. Zodra wij het verschuldigde bedrag hebben ontvangen, nemen we jouw bestelling in productie.

  • iDEAL: je bestelling wordt direct in productie genomen;
  • Overschrijving via bank: je bestelling wordt direct na ontvangst van betaling in productie genomen.

▲ Terug naar overzicht

 

Bezorging

Wat is de verzendtijd van een fotoproduct?

Voor al onze fotoproducten geldt: voor 15.00 uur besteld, binnen 3 werkdagen verstuurd!

LET OP: voor formaten groter dan 180x100 cm geldt altijd een levertijd van 5 werkdagen.

Wat zijn de verzendkosten van een fotoproduct?

Voor het verzenden van onze fotoproducten brengen wij €2,99 in rekening, voor een afmeting groter dan 120 x 180 cm brengen wij €15,95 in rekening

terug naar overzicht

Wat is de status van mijn bestelling?

Je kunt de status van je bestelling gemakkelijk bekijken als je inlogt via je account. Dit doe je op de volgende manier:

Terug naar overzicht

 

Veiligheid & privacy

Bescherming persoonsgegevens

Als je een bestelling plaatst in een webshop, wil je natuurlijk dat er vertrouwelijk om wordt gegaan met je gegevens. Wij beloven dat wij uiterst zorgvuldig met je gegevens en beeldmateriaal omgaan.

Natuurlijk hebben we wel wat gegevens van je nodig om je bestelling in orde te maken en af te kunnen leveren.

Welke gegevens hebben wij van jou nodig?

Voor- en achternaam Wij hebben jouw naam nodig om jouw bestelling op te kunnen slaan en te kunnen versturen,
evenals om je eventueel verder te helpen als je een vraag hebt.
Adres en woonplaats Jouw adres en woonplaats hebben wij uiteraard nodig om jouw bestelling netjes en op tijd op het
gewenste adres af te kunnen leveren.
Telefoonnummer Mochten er onverhoopt vragen ontstaan over jouw bestelling, dan nemen wij bij twijfel even
contact met je op.
E-mailadres Op jouw e-mailadres ontvang je van ons een bestelbevestiging en een link waarmee jij je bestelling
kunt volgen. Handig om op de hoogte te blijven dus!

Terug naar overzicht

Beveiligde bestel- en betaalomgeving

Wij snappen als geen ander hoe belangrijk het is dat je veilig en verantwoord een bestelling plaatst en betaalt. Daarom is ons bestel- en betaalsysteem voorzien van een beveiliging, een zogenoemde 'SSL-verbinding'. Zo kunnen anderen niet 'stiekem' met je meekijken. Om met SSL te betalen, heb je geen speciale software nodig. Je herkent een veilige SSL-verbinding aan het groene slotje bovenin je browser.

Terug naar overzicht

Duidelijke algemene voorwaarden

Wij houden niet van kleine lettertjes of verrassingen achteraf. Daarom zijn wij duidelijk in onze communicatie naar jou als klant. Natuurlijk komen er juridische termen om de hoek. Deze staan allemaal beschreven in onze duidelijke Algemene Voorwaarden.

Ga naar > Algemene Voorwaarden

Terug naar overzicht

 

Klantenservice

Overige vragen

Heb je een vraag die niet tussen onze veelgestelde vragen staat? Neem dan gerust contact met ons op!

Onze klantenservice helpt je graag verder!

> Ga naar de contactpagina

Terug naar overzicht

Suggesties

Heb je suggesties voor ons? Wij staan er altijd voor open! Het zorgt ervoor dat onze shops nog beter aansluiten op jouw wensen. Dus: heb je tips over ons assortiment, klantenservice of over welk onderwerp dan ook, laat het ons weten! :)

> Contact opnemen met Op = Op

Terug naar overzicht

Klachten

Wij hopen het natuurlijk niet, maar het kan onverhoopt voorkomen dat je niet helemaal tevreden bent over je product. Gelukkig lopen wij niet voor klachten weg en zorgen wij ervoor dat je altijd 100% tevreden bent! Dien je klacht binnen 4 werkdagen bij ons in, zodat we je zo snel mogelijk tegemoet kunnen komen.

Let op: bij onderstaande klachten moet je extra gegevens meesturen of goed opletten:

  • Het product is beschadigd
  1. Er is transportschade: als er sprake is van transportschade, dan moet je een foto van de beschadiging + verpakking meesturen. Anders kunnen wij de klacht niet behandelen!
  2. Er is productieschade: als er sprake is van productieschade, stuur dan een foto van de beschadiging mee. Anders kunnen wij de klacht niet behandelen!
  3. Er zitten krassen op mijn plexiglas: let op: plexiglas wordt geleverd met een beschermfolie. Het kan dus lijken dat er krassen op zitten. Als je het beschermfolie verwijdert, moeten de krassen normaal gesproken verdwijnen. Zitten er na verwijdering van het beschermfolie nog steeds krassen op jouw plexiglas? Stuur ons dan een mail en voeg een foto toe met de beschadiging.
  • Mijn bestelling is incompleet geleverd
  1. Het ophangsysteem mist: als het ophangsysteem mist, kijk de verpakking dan eerst nog eens goed in de verpakking. Het kan namelijk zijn dat het ophangsysteem achter een vouw o.i.d. zit. Echt niet meegeleverd? Stuur ons dan even een mailtje met vermelding van je ordernummer.
  2. De baklijst is niet meegeleverd: als de baklijst niet is meegeleverd, stuur ons dan een mailtje met ordernummer, zodat we dit meteen kunnen afhandelen.
  3. Ik heb één van de twee foto's geleverd gekregen: als je een van de twee producten hebt gekregen, kijk dan eerst even naar onze levertijden. Aangezien wij niet alle producten binnenshuis produceren, kan het zijn dat het ene product een langere levertijd heeft dan het andere. Heb jij twee dezelfde producten besteld en is er maar één geleverd? Stuur dan even een mailtje met het ordernummer en vermeld welk product er niet is geleverd.

> Klantenservice Op = Op

Terug naar overzicht

Retourbeleid Op=Op Fotoshop

Onze fotoproducten worden voor jou op maat gemaakt op basis van jouw geüploade foto en jouw keuzes in onze besteltool. Uiteraard kun je het product retourneren wanneer je niet tevreden bent over de kwaliteit, wanneer het product beschadigd is en/of wanneer er onderdelen missen. We willen je vragen dan de drie onderstaande stappen te volgen:

1. Breng ons op de hoogte!
Heb je een klacht? Opmerkingen of klachten over het product na ontvangst moeten binnen 4 werkdagen bij ons vermeld worden. Wij willen graag zo snel mogelijk je klacht afhandelen, zodat je snel kan genieten van je foto. Na het insturen van je opmerking of klacht, heb je binnen 24 uur van ons een reactie. Je kunt jouw klacht met bijbehorende foto sturen naar volgend e-mailadres: klantenservice@opisopvoordeelshop.nl.

2. Wij sturen je een retourlabel
Wij maken een retourlabel voor je aan. Dit label sturen wij je via de e-mail. Print dit label uit en plak dit op het retourpakketje. Lever vervolgens het pakketje in bij een DHL pakketshop.

3. Je ontvangt een nieuw fotoproduct, een waardebon of het aankoopbedrag retour.
Afhankelijk van jouw klacht en opmerkingen bieden wij jou binnen 3 werkdagen nadat het het product bij ons retour gekomen is, een passende oplossing in de vorm van een nieuw fotoproduct, een waardebon of het aankoopbedrag retour op jouw bankrekening.

Terug naar overzicht